02 september, 2010

Bilder: Struktur

Her kommer ukas to fotografier tatt av meg!

Her ser du et bilde utenfor skolen hvor kameraet hadde disse innstillingene:
ISO-220
Blenderåpning: 3,8
Motivets avstand: Usannsynlig stort!
Eksponeringstid: 1/500 sek.
Dette bildet har jeg også redigert dette bildet i photoshop cs5! Grunnen til det er at jeg ville framheve det friske, "nye" graset mot det gamle og slitene bygget som er i svartkvit! Her ser du typiske kontraster!

Her er et bilde som også reflekterer skolens nedslitthet forsterket i photoshop!
Her er kameraets instillinger:

ISO-110
Eksponeringstid: 1/60 sek.
Motivets avstand: 280 mm. (zoom)
største blenderåpning: 4
Her har jeg rett og slett fjerna ei lampe som var inne mellom de tre nederste persiennene(?) Også har jeg gjort så at det blir mer rødt og blast, kanskje du får følelsen av at det ser ut som rust? :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar